שאלות ותשובות


האם האתר מאובטח ובטוח לרכישה?

כן, אתר מאגנס מאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת.  למידע נוסף על אבטחה


האם מחיר הספרים באתר זהה למחיר בחנויות?

לא, לחנויות הספרים יש מדיניות הנחות משלהם, באתר ההוצאה יש הנחה קבועה על מרבית הספרים. 

נוסף על ההנחות הקבועות של האתר, אנו מציעים גם מבצעים מיוחדים נוספים.

אנו ממליצים להירשם לרשימת הדיוור ולקבל מידע על מבצעים אלו ישירות לדוא”ל שלכם.

ההרשמה אינה כרוכה בתשלום וללא כל התחייבות.


בתוך כמה זמן אקבל את הזמנתי? 

הכנת ההזמנות למשלוח אורכת על פי רוב 1-4  ימי עסקים (ייתכנו עיכובים בחגים, חופשות אוניברסיטה וחודש הספר העברי)

להוצאת מאגנס אין שליטה על משך הזמן מרגע מסירת החבילה לדואר / לחברת השילוח ועד להגעתה ללקוח. מילוי פרטי כתובת מדויקת, לרבות טלפון נייד, משפרים את הסיכוי למסירה מהירה של החבילה על ידי דואר ישראל / חברת השילוח.

אנו מטפלים בהזמנות לפי סדר הגעתן ועושים את מרב המאמצים כדי להכינן בהקדם האפשרי.

האם ניתן לבצע משלוח לחו"ל?

כן, בהחלט, בתהליך הרכישה ברגע שתעדכנו כתובת מחוץ לישראל יופיעו אפשרויות משלוח לחו"ל, עלויות המשלוח מחושבות בהתאם לעלויות המופיעות באתר דואר ישראל לפי משקל ויעד.

האם ניתן לקבל את הספרים בבית ההוצאה ולחסוך דמי משלוח?

כן, ניתן לאסוף את הספרים מבית ההוצאה ולחסוך את דמי המשלוח. השירות אינו כרוך בתשלום. 

משרדי ההוצאה ממוקמים בבניין שרמן (בניין המנהלה), האוניברסיטה העברית, קמפוס אדמונד י' ספרא, גבעת רם, ירושלים.

ימים א-ה, בין השעות 08:30-15:30 

כיצד ניתן לדעת מה מצב ההזמנה? 

לאחר ביצוע הרכישה תקבלו אימייל המאשר את פרטי ההזמנה

ברגע שהחבילה מוכנה לאיסוף עצמי, יתקבל אימייל המעדכן כי ניתן לבוא לאסוף את החבילה.

ברגע שהחבילה יוצאת למשלוח תקבלו אימייל עם מספר מעקב ותכלו להמשיך לעקוב אחר החבילה בעזרת המספר שיופיע בהודעה. 


האם ניתן לבצע רכישה לא דרך האתר?

כן בהחלט, ניתן לבצע הזמנה בטלפונים:  02-6585882 /  02-6586659 (ימים א-ה, בין השעות 09:00-15:00)

אנו ממליצים לשלוח בקשה מסודרת באימייל ואנו נחזור אליכם  sales.israel@magnespress.co.il

* המחירים והמבצעים שבאתר תקפים בהזמנות באתר בלבד!

האם ניתן לרכוש שובר מתנה? 

כן, ניתן לרכוש שוברי מתנה באתר ובטלפון 02-6586659 (ימים א-ה, בין השעות 09:00-14:00)

או לרכוש את השובר המופיע באתר


האם ניתן להחליף פריטים שנרכשו? 

כן, אם ברצונכם להחליף ספר שקניתם תוכלו לעשות זאת תוך 14 יום מתאריך הקבלה, בתנאי שהספר במצב חדש ובצירוף חשבונית המעידה כי הספר נרכש ישירות מההוצאה.

להחזרת/החלפת ספרי ההוצאה שנרכשו במקומות אחרים (חנויות ספרים למשל) יש לפנות למקום שבו נרכש הספר ולפעול בהתאם למדיניות החזרות של נקודת המכירה.

להחזרת ספרים שנרכשו ישירות מההוצאה יש להחזיר את הספר (בדואר או בדרך אחרת). אם הנכם שולחים את הספר בדואר, אנא הקפידו לארוז אותו כך שלא ייפגם בעת המשלוח, יש לצרף לספר חשבונית המעידה כי הספר נרכש מההוצאה ומכתב עם שם מלא, כתובת ומספר טלפון.

לקוח שהחזיר ספר בהתאם לנוהל זה יהיה זכאי להחזר כספי של עלות הספר בלבד.

החנות ממוקמת בבניין שרמן (בניין המנהלה), האוניברסיטה העברית, קמפוס אדמונד י' ספרא, גבעת רם, ירושלים;

כתובת למשלוח בדואר: הוצאת מאגנס, האוניברסיטה העברית ת"ד 39099 ירושלים 91390

מה עושים אם הספר פגום?

אנו עושים כל מאמץ לספק ספר תקין. יחד עם זאת, לעתים רחוקות מסתנן ספר פגום למרות מערכת אבטחת האיכות של ההוצאה.

אם סופק לך ספר עם פגם כלשהו יש לפנות אלינו באימייל ולצרף: שם הרוכש, פרטי התקשרות, תיאור הפגם, תאריך הקנייה.

יש לצרף חשבונית וקובץ עם צילום הפגם.
אם סופק לך ספר עם פגם בייצור (דפים חסרים, הפוכים וכד') אנו נחליף אותו, ובלבד שהספר קיים עדיין במלאי.

יש להחזיר את הספר להוצאה עם חשבונית הקנייה, מכתב ובו תיאור הפגם, שם מלא, כתובת ומספר טלפון.


האם ניתן לקבל זיכוי על רכישות באתר?

כן, ניתן לקבל זיכוי על רכישה של ספר מודפס שנעשתה באמצעות אתר האינטרנט, הרכישה ניתנת לביטול על פי דרישת הלקוח בתנאים הבאים:

על הלקוח להחזיר את הספר להוצאה בתוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה כשהספר במצב חדש, מבלי שנעשה בו שימוש. 

על הלקוח לצרף את צילום החשבונית שקיבל ביחד עם הספר.

אנו נשיב ללקוח את כספו על ידי זיכוי כרטיס האשראי שבו נעשה שימוש לרכישת הספר.

לא יינתן זיכוי על דמי המשלוח.


האם ניתן לקבל זיכוי על רכישות ספרים אלקטרוניים?

לאחר רכישת הספר המקוון והקובץ להורדה אפשרות השימוש בספר היא מידית, לכן לא ניתן לבצע ביטול ולקבל החזר על הרכישה.

מהי מדיניות התשלומים באתר?

האפשרות תופיע בשלב התשלום.

בקנייה עד 300 ₪ תשלום אחד

בקנייה של 301--500₪ – 2 תשלומים

בקנייה של 501--799 ₪ – 3 תשלומים 

בקנייה מעל 800 ₪ – 4 תשלומים


מה לעשות אם הספר אזל?

אם מצוין באתר שהספר אזל, ייתכן כי מדובר בספר שאזל זמנית. אך ייתכן שהספר אזל ואין כרגע כוונה להדפיסו. 

אנו מבינים את החשיבות הספרים הללו ועושים כל מאמץ להפכם לספרים אלקטרונים, כדי שיהיו נגישים לכל.

בכל מקרה נשמח לקבל הודעה בעניין הצורך שלכם בספר אנא לחצו בדף הספר המבוקש על בקשה לאיתור

וציינו מה הצורך שלכם ואם יש לכם מידע לגבי הצורך של אחרים בספר הזה, כך נוכל לקחת זאת בחשבון בשיקולי ההדפסה.

איך להחליף סיסמא?
לחצו  באתר על
התחברות (למעלה משמאל)  – בחלון הבא שיופיע לחצו על שכחת סיסמא? (מצ"ב צילום מסך)
בחלון הבא יש להכניס את כתובת האימייל אתה נרשמתם, מיד לאחר מכן יתקבל אימייל עם קישור לשינוי סיסמא (לעיתים הוא מגיע לתיקיית זבל/קידומי מכירות)